Stowarzyszenie Dla Rozwoju Edukacji przy ZSZiO w Kartuzach

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki

Doświadczamy reklamy … – odsłona trzecia

Email Drukuj PDF

Ten krok, to największa ilość działań w ramach projektu. W przeciągu kilku dni młodzież odwiedziła Międzynarodowe Targi w Poznaniu i uczestniczyła w wystawie „Smaki regionów” – dało im to możliwość poznania strategii, zasad oraz celów takiej wystawy. Uczestnicy projektu dokonali analizy stoisk wystawowych, oceniali elementy reklamowe oraz promocyjne. W trakcie rozmów z wystawcami dowiedzieli się w jaki sposób powstaje strategia na targi, jaki cel zamierzają osiągnąć uczestnicy i jakie są efekty takich działań.

Zwiedzając zabytki Wielkopolski oraz Ziemi Pałuckiej, młodzież zgłębiała także zasady promocji i reklamy placówek kultury. Dzięki uprzejmości pracowników działów marketingu udało się nam zgłębić ten obszar działań. Okazało się, że to nie lada wyzwanie zachęcić ludzi do zwiedzania i oglądania zabytków przeszłości. W dobie różnego rodzaju mediów, możliwości interaktywnych, niejedno muzeum musi bardzo intensywnie pracować nad atrakcyjnością swojej oferty.

W tym miejscu, szczególnie chcielibyśmy podziękować pracownikom Muzeum Początków Państwa Polskiego, oddział na Lednicy, za zorganizowanie dla nas zajęć dotyczących marketingu. BARDZO, BARDZO DZIĘKUJEMY!! Wskazówki, jakie tam uzyskaliśmy, postaramy się wykorzystać. Smile

Mając doświadczenie z „drugiej odsłony” projektu, uczestnicy mieli możliwość porównania działań reklamowych znanych z Galerii Bałtyckiej do występujących w Starym Browarze, czyli jednej z największych galerii Poznania. Uderzyła nas specyficzna sceneria galerii, jej wielotorowość działań. Tu handel i gastronomia przeplatają się ze sztuką i kulturą. Ten obiekt, to źródło wielu inspiracji i pomysł.

Bardzo dziękujemy naszym sponsorom: Przedsiębiorstwu Turystyczno – Usługowo – Produkcyjnemu „Koszałkowo” pana Ireneusza Koszałki oraz panu Andrzejowi Winczewskiemu za okazane nam wsparcie, dzięki któremu mogliśmy realizować zadania projektowe w całej, trzydziestoosobowej grupie

 

 

Nasi partnerzy

WOD-KAN Grzenkowicz